Outlook-Anette-Julia-Samaras
Opgavestyring

Kursus i Outlook 

opgavestyring

Outlook i samspil med To Do, Planner, OneNote og Office365.

Hvordan arbejder I bedst med opgaverne?

Få styr på opgaverne i jeres virksomhed


Der er forskellige måder at arbejde med opgaver på:

  • Brug opgavelisten til at holde styr på dine opgaver og som prioriteringsværktøj.
  • I kan dele opgavelister på forskellige måder i Outlook, To Do, Planner og OneNote.
  • Det er muligt at udvikle jeres delte postkasse til at fungere som en fælles opgaveliste.


Hvilket system understøtter jeres opgaveløsning og samarbejdsprocesser bedst?

Hvordan udnytter I mulighederne optimalt? - hvordan arbejder programmerne sammen til jeres fordel?

Jeg vil gerne hjælpe med at afklare jeres behov og inspirere jer til det bedste setup - både individuelt og i teamsamarbejdet.

PERSONLIG OPGAVESTYRING


  • Hvad kan din egen opgaveliste?
  • Effektiv opgavestyring og prioritering.
  • Struktur og opgaveoverblik.
  • Muligheder for visuelle tilpasninger.

DELE OPGAVER I OUTLOOK


  • Dele og tildele opgaver.
  • Dele opgavemapper og -lister.
  • Fælles opgaveliste for alle i teamet,
    via Office365.

FÆLLES-INDBAKKE-OPGAVER


  • Omform fælles indbakken til en opgaveliste.
  • Se opgaveansvarlig og skriv kommentarer.
  • Få en on/off-knap til at skifte mellem kun at se nye + egne opgaver og alles opgaver.

TO DO, PLANNER, ONENOTE


  • Få styr på opgaverne med To Do. Planner og OneNote,
  • Disse platformes samspil med Outlook.
  • Få det bedste overblik over opgaverne. 
auditorium icon

Inspirationskursus
til mange 

people icon

Kursus for teamet
med plads til dialog

Allan Døcker Christensen HR HK

Hos HK hovedstaden holder vi løbende kurser i effektiv brug af Outlook

HK Hovedstadens HR-konsulent, Allan Døcker Christensen, udtaler:

 

"Fantastisk godt kursus i dag med yderst relevant indhold, som vi kan forholde os til og derved lære noget nyt"