Outlook-webinar

Outlook

online undervisning 

webinar

Online Outlook-undervisning


  • Hvordan man kan arbejde smartere i Outlook?
  • Hvordan får vi bedst styr på de mange mails i indbakken?
  • Hvilke muligheder har vi for at automatisere vores workflow i Outlook?


Nu hvor vi alle arbejder mere hjemmefra, kommer der endnu flere mails i indbakken. 1 times inspirations-webinar hver anden uge i en periode kan være en super håndsrækning, når man sidder så meget på sit hjemme-kontor. Derfor har vi udviklet en række inspirerende tema-webinarer:



Fokus i vores online-undervisning 

Online undervisningen fokuserer på muligheder og konkrete eksempler. Det handler om at blive inspireret og at kunne omsætte det til praksis med det samme.


Vælg et eller flere moduler nedenfor.

Vi kan også starte med et inspirationswebinar, hvor folk kan blive inspireret, få gang i overvejelserne og høste de bedste tips og tricks, så de får lyst til at deltage ved de efterfølgende moduler.


Inspirations-webinar

Outlook - udnyt mulighederne


Vi tager afsæt i refleksioner over hvad man gør i dag, ser på hvad man kunne gøre, med hvilket udbytte, altså konkrete løsningsforslag og en masse tips og tricks. Formålet er at blive bevidstgjort, se det hele lidt oppefra og at blive inspireret til at gøre noget ved det. De mange konkrete guldkorn sikrer at motivationen er i top til at gå igang med at ændre sine vaner.


  • Bliv klogere på dig selv, hvad du gør og kunne have glæde af at gøre
  • Bliv inspireret til et gennemtænkt workflow, hvor du har styr på hvad du har hvor
  • Få konkrete tips og tricks, som du kan gå igang med at bruge med det samme 


Din personlige
indbakkestyring


  • Hvordan tænker du din indbakke?
  • Forslag til forskellige struktur-muligheder
  • Idéer til bedre overblik
  • Mange fede tips og tricks

Din opgaveliste - din
bedste ven i hverdagen


  • Den geniale opgaveliste - hvordan kan jeg bruge den?
  • Idéer til struktur og bedre udseende
  • Tips til workflow, overblik og struktur

Outlook for ledere
100+ mails om dagen


  • Håndtering af flest mails på mindst tid
  • Sortering og overblik med få klik
  • Automatiseringer, filtre og visninger
  • Muligheder fra telefonen

Outlook i samspil
med andre programmer 


  • Udnyt potentialet i mulighederne
  • Outlooks fordele i samspil med OneNote, Office365, Teams, Planner
  • Andre fede apps i Office365-portefølje

Noget I kunne tænke jer? 


  • Har I konkrete problematikker, I kunne tænke jer input til?
  • Lad os forud afklare jeres ønsker og lægge en dagsorden til netop jer

Fælles indbakker - hvad fungerer bedst for jer?


  • Hvad har vi brug for i vores fælles indbakke?
  • Rettighedsniveauer og muligheder?
  • Struktur, udseende og overblik
  • Den delte indbakke som fælles opgaveliste

Delte opgavelister - hvad
kan man og hvordan?


  • 5 forskellige måder at dele opgaver på 
  • Hvordan arbejder vi i samme opgave?
  • Evt. noget om opgavelister i andre programmer, der taler godt med Outlook

Planlægning og prioritering 


  • Bedre visuelt overblik i kalenderen
  • Planlægning og opgaver
  • Samspillet mellem opgaver og kalender
  • Effektiv møde- og lokalebookning


Outlook på forskellige
devices 


  • Hvad kan jeg hvor?
  • Hvad kan jeg på pc'en, i skyen, på telefonen og på tablet'en? 
  • Hvordan påvirker det mit workflow?

Kom godt igang



Nogle er disciplinerede og kan selv - andre har brug for at blive hjulpet lidt på vej efter webinaret.


  • Der medfølger klikvejledninger til alle deltagere. De beskriver features og smarte funktioner skridt for skridt.

  • Book en 1:1-session. På 1 time hjælper vi med at omsætte guldkornene til praksis. Så går det ikke bare i glemmebogen. Dét er vores erfaring at denne time er virkelig godt givet ud.



Det koster tid og kræfter at ændre en vane!

1, 2 eller 3 timers online undervisning?


    For koncentrationen oplever vi at det er bedst at holde 1 times webinarer - og så hellere nogle flere af dem - eventuelt et lille forløb med flere temaer i træk. Men hvis det er svært at sikre at alle medarbejdere får alle webinarer med, kan det tilgengæld være bedre med et 2 eller 3 timers webinar i stedet for.


    Ved 1-times webinar holder vi 2 mini-pauser á 1 minuts varighed med tid til at bevæge sig lidt. Hvis vi afholder flere webinarer i træk - et lille forløb, så temaerne bliver gennemgået hen ad vejen - så er der plads til dialog under webinarerne.


    Ved 2-timers webinar holder flere mini-pauser og en rigtig pause undervejs. Når vi gennemgår det meste af stoffet på én gang på 2 timer, er der ikke meget plads til dialog, men spørgsmål er velkomne og så kan vi forhåbentlig afholde 1:1-sessioner med deltagerne efterfølgende. Så kan vi tage dialogen og tilpasningen dér. 


    Ved 3-timers webinar holder vi to rigtige pauser og også en håndfuld mini-pauser. Her der der bedre plads til dialog undervejs, også selvom vi gennemgår al stoffet.



    1:1 sessioner


      Vi opfordrer kraftigt til at I tilbyder 1:1-sessioner til dem, der ønsker det, efter webinaret. Her hjælper vi den enkelte med at implementere og komme godt fra start på bare 1 time. Det er vores erfaring at denne time er virkelig godt givet ud. Alle vores evalueringer siger, at det var 1:1-sessionen, der gjorde forskellen i forhold til at komme igang med at bruge alt det de har lært.


      1:1-sessioner kan vi aftales som en fast del af planen eller vi kan tilbyde dem åbent til deltagerne, så de kan tilvælge det efter webinaret.


      I kan også vælge at tilbyde 1:1-sessioner til enkelte medarbejdere med særligt behov for støtte, det kan være ledere, der modtager rigtigt mange mails, koordinatorer, der skal holde et bredt overblik, stressramte og medarbejdere, der har brug for støtte til at få overblikket i en bestemt situation. 



      Planlægning


      Vi sætter dato(er) og tidspunkter for webinaret, der passer jer.

      Vi indkalder gerne via Teams. Så kan I sende invitationen videre til deltagerne - eller I kan invitere os til jeres platform og tillade os at dele skærm.


      Vi koordinerer gerne 1:1-sessioner i forhold til hvornår folk kan - og indkalder gerne via Teams.


      Hvis I ønsker at tilbyde 1:1-sessioner efterfølgende, anbefaler vi at I er max 30 deltagere på et hold, for at der ikke går for langt imellem, man har deltaget i undervisningen og har sin 1:1-session.


      Man når ikke at kigge i sin egen Outlook undervejs i undervisningen. Der er i udgangspunktet ikke tid til hands on. Bedst er det at skrive alle guldkorn ned. Man kan eventuelt også printe vores workpaper ud og følge med der. 


      Der medfølger kursusmateriale (workpaper og klikvejledninger) til alle. 



      Pris og betaling


      Vores webinar-priser følger vores øvrige kursuspriser, således at 1 times webinar koster 7.000 kr, 1½ times koster 8.000 kr, 2 timer koster 9.000 og 3 timer koster 10.000 kr, uanset hvor mange deltagere I er,


      Efterfølgende 1:1-sessioner afregnes for 1.000 kr. pr. time.


      Såfremt I bestiller flere ens webinarer, hvis I er mange medarbejdere, er det fuld pris for det første og halv pris for de efterfølgende.


      Ved en tema-række af 1-times webinarer bliver det billigere, jo flere I bestiller. Fx koster det 7.000 for det første, 5.000 kr. for det andet, 4.000 for det tredje, 3.400 for det fjerde, 3.000 for det femte og 2.800 kr. for de efterfølgende.

      Alle priser er ekskl. moms og betalingsbetingelserne er 14 dage, med mindre andet aftales.

       

      Vi afregner ikke kurset, hvis det af en eller anden grund må udsættes. Hvis kurset eller 1:1'ere bliver aflyst efter at kursusplanen er lagt, afregnes fuld pris, med mindre vi har mulighed for at lægge en ny plan uden 'huller' og spildtid.

       

      Outlook kursus: 2-4 timer fælles + 1 times 1:1

      Fysisk eller online

       

       

      Vores bedste kursusform, der matcher de fleste, er et fælles kursus på 2-4 timer og dernæst 1 times 1:1-session med hver deltager.  


       

      Foredrag: 1-3 timer

      Fysisk eller online

       

       

      På vores foredrag gennemgår vi en masse principper og muligheder, så der virkelig er noget for den enkelte at arbejde videre med. I kan altid tilvælge 1:1-sessioner senere, hvis I vil.


       

      Gå-hjem-møde: 1-2 timers inspiration

      Fysisk eller online

       

       

      Bred inspiration til alle i hvilke muligheder der er og hvordan man kan organisere sig smartere. Der medfølger online klikvejledninger, hvor man kan finde svar på næsten alt.


       

      Workshop: 4-7 timer

       

       

      Vores workshop giver tid til dialog og hands on. Formen er særlig nyttig, hvis I vil diskutere emner i plenum og prøve nogle ting af sammen, med styring af en underviser.


       

      Konsulentydelser

       

       

      Har I brug for hjælp til en analyse af, hvilke systemer der bedst kan understøtte jeres arbejdsprocesser? Eller indblik i, hvordan netop Outlook - eller Teams - kan noget bestemt?


      Vores priser



      Vi har to prisstrukturer - afhængigt af om I ønsker at have en fix pris pr. deltager (til interne kurser) eller om det kan være variabelt, eller måske ønsker I blot et foredrag?


      Overvejer du stadig om I helst skal have et kursus, en workshop eller et foredrag/ gå-hjem-møde?

      Så læs mere om vores undervisningsformer her.



      Kursuspris

      (fysisk eller online)

       

      Ubegrænset antal deltagere

      • 2 eller 3 timers undervisning for hhv. 9.000 eller 10.000 kr.

       

      • 1 times 1:1-session pr. deltager for 1.000 kr. pr. times session.

       


      Ubegrænset antal deltagere. Vi anbefaler dog et sted mellem 4 og 24 deltagere på et hold, så der er plads til dialog undervejs.


      Det kan afholdes fysisk eller online.

      Der følger kursusmateriale med til alle.

        10.000 kr.     +   1.000 kr. pr. 1:1

        Fast kursus-deltagerpris
        (fysisk eller online)

         

        Minimum 10 deltagere

        • 2, 3 eller 4 timers inspirationsoplæg og 1 times 1:1-session for 1.900 kr. pr. deltager.


        Denne model er særligt brugt i virksomheder, der tilbyder kurset internt med en fast kursuspris.



        Minimum 10 deltagere.


        Det kan afholdes fysisk eller online.

        Der følger kursusmateriale med til alle.

        1.900
        kr. pr. deltager

        Foredrag og

        Webinarer

        (fysisk og online)

         

        Ubegrænset antal deltagere

        • 1 time koster 7.000 kr.
        • 1½ timer koster 8.000 kr. 
        • 2 timer koster 9.000 kr. 
        • 3-4 timer koster 10.000 kr. 


        • 1 times intro-webinar* koster 7.000 kr.
        • Opfølgende webinarer koster 7.000 for et, 12.000 kr. for to, 16.000 kr. for tre, og 19.400 kr. for fire.



        Ubegrænset antal deltagere.

        Med handouts og online klikvejledninger.

        7.000 - 10.000 kr.

        HVAD SIGER ANDRE?


        Sjældent har jeg været på et kursus, som så hurtigt har ændret min arbejdsdag - vel at mærke til det POSITIVE! Jeg er helt høj over en ryddet indboks og en overskuelig opgaveliste.



        Jens Thor Hansen, Managing Director, Knudsen Plast A/S

        Positiv oplevelse og effektivt kursus. Vi gennemførte kurset for alle marketingafdelingens medarbejdere samtidig, og det alene gav en god fælles forståelse og dialog om hvordan vi skulle bruge de mange muligheder i Outlook.


        Henrik Høgstrup,
        Head of Sales & Marketing,
        Lalandia A/S

        Undervisning i smart brug af Outlook burde være obligatorisk på de fleste arbejdspladser, hvor man dagligt benytter Outlook som et af de primære kommunikations-værktøjer.


        Kombinationen af kursus og individuel session er lige det der skal til, for at få det nødvendige udbytte heraf. Mine medarbejdere kan ikke komme hurtigt nok på kursus


        Jeanne Rosenvinge,
        P&C Manager, Telia A/S

        Troede egentlig at jeg var super-bruger i Outlook indtil jeg kom på kursus hos BestPerformance ;-)

        Dejligt at kunne lære så meget nyt på så kort tid om et system vi ikke kan undvære og bruger så meget.


        Dette kursus skulle være obligatorisk for os alle som bruger Outlook! Sikken en øjenåbner!



        Helene Koers, Owner, Flexkapacitet ApS

        KONTAKT OS


        Adresse: Skovbogårds Allé 10, 2500 Valby

        Telefon: +45 26 70 11 53

        Email: info@bestperformance.dk

        CVR.NR: 32848052

        LIDT MED SMÅT


        Vi afholder kurser i hele landet.

        Se priserne under hvert kursus og læs mere detaljeret her.

        Læs mere om vores datapolitik her.

        KLIKVEJLEDNINGER, ©BestPerformance

        HUSK du behøver ikke at printe den!

        Ved at benytte vores hjemmeside accepterer du, at vi anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer.

        Godkend