Opgavestyring

Kursus i Outlook 

opgavestyring

Overblik over opgaverne med Outlook


Der er mange forskellige måder, du kan arbejde med opgaver på i Outlook

  • Opgavelisten kan fungere som din livline i forhold til fokus og opgaveprioritering
  • Du kan samarbejde med enkelte kollegaer i din opgaveliste på forskellige måder
  • I kan udvikle jeres fælles indbakke til at være en slags fælles opgaveliste
  • Hvis I har Office365, kan I arbejde i en delt opgaveliste på en meget elegant måde i Outlook


Mange har prøvet kræfter med opgavelisten og dropper den igen efter noget tid, fordi de løber sur i den. Mange har prøvet at dele opgaver i opgavelisten og får det ikke til at fungere optimalt.


Det kan også være at I arbejder i Teams, Planner, OneNote eller Asana, der alle interagerer med Outlook på forskellige måder. Hvilken struktur understøtter jeres opgaveløsning og samarbejdsprocesser bedst?


Giv os lov til at afklare jeres behov og inspirere dig/ jer til det bedste setup.
I al beskedenhed er vi eksperter i netop dette!

Fokus i undervisningen 

Vi præsenterer de bedste muligheder for jer, med afsæt i jeres ønsker. Fokus vil derfor variere i forhold til jeres behov. Vi kan sætte fokus på følgende arbejdsprocesser:

PERSONLIG OPGAVESTYRING


  • Forstå mulighederne i din opgaveliste
  • Effektiv opgavestyring og prioritering
  • Struktur og opgaveoverblik
  • Muligheder for visuelle tilpasninger

DELE OPGAVER I OUTLOOK


  • Tildele og dele opgaver
  • Dele opgavemappe/ opgaveliste
  • Fælles opgaveliste, som ligger i Outlook og alle har lige adgang til (via Office 365)

FÆLLES-INDBAKKE-OPGAVER


  • Omform fælles indbakken til en opgaveliste
  • Se opgaveansvarlig og skriv kommentarer
  • Få en on/off-knap til at skifte mellem kun at se nye + egne opgaver og alles opgaver

ANDRE MULIGHEDER


  • OneNote, To Do, Planner og Teams som opgavestyrings værktøjer
  • Deres samspil med Outlook
  • Hvor er de fedeste muligheder til hvad? 

Inspirationskursus for alle, 
fysisk eller online

Teamrettede sessioner med plads til dialog

Individuelle undervisningsesssioner

Teamrettet undervisning



Hvis det handler om opgavedeling i teamet, kan det svare sig at undervise teamet samlet, så der er plads til overvejelser, input og dialog undervejs.


Jo mere ejerskab teamet tager for formgivningen af opgavestyringen, des sikrere bliver implementeringen.

Lad os afklare jeres behov og ønsker først


Formen afhænger af jeres behov:

  • Måske ønsker I kun et inspirationsforedrag på 1-2 timer til en start?
  • Måske har I brug for en håndholdt guidance igennem mulighedernes land?


Lad os starte med at afklare, hvad I kunne tænke jer, så ser vi, hvad der giver bedst mening i forhold til vægtning af indholdet, form, længde og deltagerantal.



Pris og betaling

Et kursus på 1 time koster 7.000 kr., 2 timer koster 9.000 kr, uanset hvor mange deltagere I er, Eventuelt efterfølgende 1:1-sessioner afregnes for 1.000 kr. pr. time.

Eventuel transport afregnes til statens takster. Alle priser er ekskl. moms. Betalingsbetingelserne er 14 dage med mindre andet aftales.

 

Vi afregner ikke kurset, hvis det af en eller anden grund må udsættes. Hvis kurset eller 1:1'ere bliver aflyst efter at kursusplanen er lagt, afregnes fuld pris, med mindre vi har mulighed for at lægge en ny plan uden 'huller'.

 

Outlook kursus: 2-4 timer fælles + 1 times 1:1

Fysisk eller online

 

 

Vores bedste kursusform, der matcher de fleste, er et fælles kursus på 2-4 timer og dernæst 1 times 1:1-session med hver deltager.  


 

Foredrag: 1-3 timer

Fysisk eller online

 

 

På vores foredrag gennemgår vi en masse principper og muligheder, så der virkelig er noget for den enkelte at arbejde videre med. I kan altid tilvælge 1:1-sessioner senere, hvis I vil.


 

Konsulentydelser

 

 

Har I brug for hjælp til en analyse af, hvilke systemer der bedst kan understøtte jeres arbejdsprocesser? Eller indblik i, hvordan netop Outlook - eller Teams - kan noget bestemt?


Vores priser



Vi har to prisstrukturer - afhængigt af om I ønsker at have en fix pris pr. deltager (til interne kurser) eller om det kan være variabelt, eller måske ønsker I blot et foredrag?


Overvejer du stadig om I helst skal have et kursus, en workshop eller et foredrag/ gå-hjem-møde?

Så læs mere om vores undervisningsformer her.



Kursuspris

(fysisk eller online)

 

Ubegrænset antal deltagere

  • 2 eller 3 timers undervisning for hhv. 9.000 eller 10.000 kr.

 

  • 1 times 1:1-session pr. deltager for 1.000 kr. pr. times session.

 


Ubegrænset antal deltagere. Vi anbefaler dog et sted mellem 4 og 24 deltagere på et hold, så der er plads til dialog undervejs.


Det kan afholdes fysisk eller online.

Der følger kursusmateriale med til alle.

    10.000 kr.     +   1.000 kr. pr. 1:1

    Fast kursus-deltagerpris
    (fysisk eller online)

     

    Minimum 10 deltagere

    • 2, 3 eller 4 timers inspirationsoplæg og 1 times 1:1-session for 1.900 kr. pr. deltager.


    Denne model er særligt brugt i virksomheder, der tilbyder kurset internt med en fast kursuspris.



    Minimum 10 deltagere.


    Det kan afholdes fysisk eller online.

    Der følger kursusmateriale med til alle.

    1.900
    kr. pr. deltager

    Foredrag og

    Webinarer

    (fysisk og online)

     

    Ubegrænset antal deltagere

    • 1 time koster 7.000 kr.
    • 1½ timer koster 8.000 kr. 
    • 2 timer koster 9.000 kr. 
    • 3-4 timer koster 10.000 kr. 


    • 1 times intro-webinar* koster 7.000 kr.
    • Opfølgende webinarer koster 7.000 for et, 12.000 kr. for to, 16.000 kr. for tre, og 19.400 kr. for fire.



    Ubegrænset antal deltagere.

    Med handouts og online klikvejledninger.

    7.000 - 10.000 kr.

    HVAD SIGER ANDRE?


    Sjældent har jeg været på et kursus, som så hurtigt har ændret min arbejdsdag - vel at mærke til det POSITIVE! Jeg er helt høj over en ryddet indboks og en overskuelig opgaveliste.



    Jens Thor Hansen, Managing Director, Knudsen Plast A/S

    Positiv oplevelse og effektivt kursus. Vi gennemførte kurset for alle marketingafdelingens medarbejdere samtidig, og det alene gav en god fælles forståelse og dialog om hvordan vi skulle bruge de mange muligheder i Outlook.


    Henrik Høgstrup,
    Head of Sales & Marketing,
    Lalandia A/S

    Undervisning i smart brug af Outlook burde være obligatorisk på de fleste arbejdspladser, hvor man dagligt benytter Outlook som et af de primære kommunikations-værktøjer.


    Kombinationen af kursus og individuel session er lige det der skal til, for at få det nødvendige udbytte heraf. Mine medarbejdere kan ikke komme hurtigt nok på kursus


    Jeanne Rosenvinge,
    P&C Manager, Telia A/S

    Troede egentlig at jeg var super-bruger i Outlook indtil jeg kom på kursus hos BestPerformance ;-)

    Dejligt at kunne lære så meget nyt på så kort tid om et system vi ikke kan undvære og bruger så meget.


    Dette kursus skulle være obligatorisk for os alle som bruger Outlook! Sikken en øjenåbner!



    Helene Koers, Owner, Flexkapacitet ApS

    KONTAKT OS


    Adresse: Skovbogårds Allé 10, 2500 Valby

    Telefon: +45 26 70 11 53

    Email: info@bestperformance.dk

    CVR.NR: 32848052

    LIDT MED SMÅT


    Vi afholder kurser i hele landet.

    Se priserne under hvert kursus og læs mere detaljeret her.

    Læs mere om vores datapolitik her.

    KLIKVEJLEDNINGER, ©BestPerformance

    HUSK du behøver ikke at printe den!

    Ved at benytte vores hjemmeside accepterer du, at vi anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer.

    Godkend