100+ mails

Kursus i at håndtere 

100+ mails

Sumpet bund i din Indbakke?


  • Har du en sumpet bund i din indbakke, fordi du får rigtig mange mails og har meget at se til?
  • Mister du nogle gange overblikket over, hvilke mails, der skal prioriteres eller følges op på?
  • Kan det i farten være svært at holde styr på, hvilke opgaver, der skal håndteres først?
  • Og hvordan skal du få tid til det hele, når du er til møder hele tiden?



Vi møder jævntligt medarbejdere, ledere, projektledere, sekretærer, koordinatorer, konsulenter og virksomhedsejere, der modtager mellem 100 og 400 mails om dagen.


Det kræver en særlig analyse at gennemskue hvilken struktur, der bedst fungerer i sådanne situationer. For det afhænger virkelig meget af personlighed, om du er meget på farten (bruger telefonen), hvor teknisk du er, hvor struktureret og hvor disciplineret du er - eller kort sagt: HVAD NETOP DU HAR BRUG FOR!


Og når hverdagen ruller skal vi være helt realistiske om, hvad der virker - ellers får vi bare sat noget igang, som er dømt til at mislykkes. Og det er spild af tid!


Det er derimod virkelig godt givet ud at finde frem til og sætte en struktur op, som understøtter dig i din travle hverdag på netop den måde, der passer til dig. Det tager lidt tid, men tro os, det er godt givet ud!



Fokus i vores undervisning 

Fokus er på, hvilke muligheder der er, kombineret med hvad der virker for dig og hvad du har brug for. Vi gennemgår optimeringsmulighederne, du noterer dig alle guldkornene, der lyder interessante og på den efterfølgende 1:1-session, hjælper vi dig igang med de ting, du ønsker.


Hvis I ønsker det inkluderer vi også håndtering af mails, opgaver og kalender på telefonen.

Vi foreslår fokus på følgende arbejdsprocesser:

100+ MAILS


  • Hvordan holder du bedst kontrol med indbakken?
  • Hvad lægger du hvor og hvorfor?
  • Hvordan finder du nemmest dine mails, når du skal bruge dem?

OPGAVELISTEN


  • Hvilke mails skal i opgavelisten?
  • Følg op på vigtige mails, du har sendt
  • Need to have og nice to have opgaver
  • Små huskere og påmindelser

KOMPLEKSITETSREDUKTION


  • Lav analyse af hvilken type mails, du får
  • Definér din egen optimale struktur
  • Skab fokus i dine mails
  • Udnyt automatiseringer og smarte funktioner

KALENDEROPTIMERING


  • Bedre visuelt overblik i kalenderen
  • Planlægning
  • Hold styr på din tid
  • Effektiv møde- og lokalebookning


3 timers kursus

hvor alle deltager

+

2 timers 1:1-session
med hver deltager

+

½ times opfølgnings
1:1-session til hver

1:1-SESSION OG OPFØLGNING



Det er 1:1-sessionen, der gør forskellen. Det er den, der gør, at du får omsat guldkornene til praksis - at du får gjort noget ved tingene, du ønsker at ændre på.


Og opfølgningen undervejs og opfølgningssessionen hjælper dig til ikke at springe det over, når hverdagen ruller og den gamle vane med at gøre som du altid har gjordt sætter ind.


Det koster tid og kræfter at ændre en vane!

Og det kan nogle gange VIRKELIG svare sig i det lange løb.

Formen der understøtter processen bedst


  1. Alle deltager på et kursus på 3 timer.
    Her gennemgår vi cases og eksempler. Vi demonstrerer metoder og funktioner. Muligheder og potentielt udbytte.

  2. Umiddelbart bagefter får alle en 2-timers 1:1-session.
    Med afsæt i, hvad du har taget til dig fra kurset og laver vi analysen færdig af, hvad der reelt kan fungere bedst for dig i din hverdag - det kan tage alt imellem 20 minutter og en time,
    Bagefter sætter vi os ved din Outlook og sætter de relevante indstillinger og automatiseringer op. Forhåbentlig når vi det hele, så du er klar til start, når vi er færdige med din 1:1-session.

  3. Vi skriver eller taler sammen efter en uge
    For at fange eventuelle ting, der driller - både praktisk og mentalt.

  4. Efter 3-4 uger får du en ½ times opfølgnings 1:1-session
    Her ser vi på om der er noget, der skal justeres på? Hvad virker og hvad virker ikke? Og hvad skal vi optimere på eller have mere af? Er der nogle ekstra ting, vi med fordel kan tilføje? Så vi får fin tunet dit personlige workflow.



Lavpraktisk

Vi aftaler en dato, der passer jer.

I reserverer et mødelokale til os med projektor eller storskærm til selve kurset.

1:1-sessionerne foregår ved jeres egne pladser.


Vi anbefaler at I er et sted mellem 4 og 20 deltagere på et hold, for at der ikke går for langt imellem, man har deltaget i undervisningen og har sin 1:1-session.


I skal ikke have pc'er med i undervisningen. Der bliver ikke tid til hands on. I får bare en masse inspiratin og guldkorn, der har bedst af at blive skrevet ned. Så gennemgår vi og vælger de bedste ved 1:1-sessionen.


Vi uddeler trykt kursusmateriale (workpaper og klikvejledninger) til dem, der ønsker det - vi har dem også elektronisk, hvilket er bedre for miljøet. 



Pris og betaling

Kurset koster 10.000 kr, uanset hvor mange deltagere I er,
De efterfølgende 1:1-sessioner afregnes for 1.000 kr. pr. time.

Transport afregnes til statens takster. Alle priser er ekskl. moms. Betalingsbetingelserne er 14 dage med mindre andet aftales.

 

Vi afregner ikke kurset, hvis det af en eller anden grund må udsættes. Hvis kurset eller 1:1'ere bliver aflyst efter at kursusplanen er lagt, afregnes fuld pris, med mindre vi har mulighed for at lægge en ny plan uden 'huller' og spildtid.

 

Outlook kursus: 3 timer fælles + 1 times 1:1

 

 

Vores bedste kursusform, der matcher de fleste, er et fælles kursus på 2-4 timer og dernæst 1 times 1:1-session med hver deltager.  


 

Foredrag: 1-3 timer

 

 

På vores foredrag gennemgår vi en masse principper og muligheder, så der virkelig er noget for den enkelte at arbejde videre med. I kan altid tilvælge 1:1-sessioner senere, hvis I vil.


 

Gå-hjem-møde: 1-2 timers inspiration

 

 

Bred inspiration til alle i hvilke muligheder der er og hvordan man kan organisere sig smartere. Der medfølger online klikvejledninger, hvor man kan finde svar på næsten alt.


 

Workshop: 4-7 timer

 

 

Vores workshop giver tid til dialog og hands on. Formen er særlig nyttig, hvis I vil diskutere emner i plenum og prøve nogle ting af sammen, med styring af en underviser.


 

Konsulentydelser

 

 

Har I brug for hjælp til en analyse af, hvilke systemer der bedst kan understøtte jeres arbejdsprocesser? Eller indblik i, hvordan netop Outlook - eller Teams - kan noget bestemt?


VORES PRISER



Vi har to prisstrukturer - afhængigt af om I ønsker at have en fix pris pr. deltager (til interne kurser) eller om det kan være variabelt, eller måske ønsker I blot et foredrag?


Overvejer du stadig om I helst skal have et kursus, en workshop eller et foredrag/ gå-hjem-møde?

Så læs mere om vores undervisningsformer her.


KURSUSPRIS

 

Ubegrænset antal deltagere

  • 2 eller 3 timers fælles undervisning for hhv. 9.000 eller 10.000 kr.

 

  • 1 times 1:1-session pr. deltager for 1.000 kr. pr. times session.

 



Ubegrænset antal deltagere. Vi anbefaler dog min 4 og max 24 deltagere på et hold, så der er plads til dialog undervejs.


Der følger kursusmateriale med til alle.

    10.000 kr. + 1.000 kr. pr. t.

    FAST DELTAGERPRIS

     

    Minimum 10 deltagere

    • 2, 3 eller 4 timers inspirationsoplæg og 1 times 1:1-session for 1.900 kr. pr. deltager.


    Denne model er særligt brugt i virksomheder, der tilbyder kurset internt med en fast kursuspris.



    Minimum 10 deltagere.


    Der følger kursusmateriale med til alle.

    1.900
    kr. pr. deltager

    FOREDRAG

     

    Ubegrænset antal deltagere

    • 1 time koster 7.000 kr.

     

    • 1½ timer koster 8.000 kr.

     

    • 2 timer koster 9.000 kr.

     

    • 3-4 timer koster 10.000 kr. 



    Ubegrænset antal deltagere.

    Handouts, samt online klikvejledninger.


    Prisen for workshop er den samme, men deltagerantallet bør begrænses

    7.000 - 10.000 kr.

    HVAD SIGER ANDRE?


    Sjældent har jeg været på et kursus, som så hurtigt har ændret min arbejdsdag - vel at mærke til det POSITIVE! Jeg er helt høj over en ryddet indboks og en overskuelig opgaveliste.



    Jens Thor Hansen, Managing Director, Knudsen Plast A/S

    Positiv oplevelse og effektivt kursus. Vi gennemførte kurset for alle marketingafdelingens medarbejdere samtidig, og det alene gav en god fælles forståelse og dialog om hvordan vi skulle bruge de mange muligheder i Outlook.


    Henrik Høgstrup,
    Head of Sales & Marketing,
    Lalandia A/S

    Undervisning i smart brug af Outlook burde være obligatorisk på de fleste arbejdspladser, hvor man dagligt benytter Outlook som et af de primære kommunikations-værktøjer.


    Kombinationen af kursus og individuel session er lige det der skal til, for at få det nødvendige udbytte heraf. Mine medarbejdere kan ikke komme hurtigt nok på kursus


    Jeanne Rosenvinge,
    P&C Manager, Telia A/S

    Troede egentlig at jeg var super-bruger i Outlook indtil jeg kom på kursus hos BestPerformance ;-)

    Dejligt at kunne lære så meget nyt på så kort tid om et system vi ikke kan undvære og bruger så meget.


    Dette kursus skulle være obligatorisk for os alle som bruger Outlook! Sikken en øjenåbner!



    Helene Koers, Owner, Flexkapacitet ApS

    KONTAKT OS


    Adresse: Skovbogårds Allé 10, 2500 Valby

    Telefon: +45 26 70 11 53

    Email: info@bestperformance.dk

    CVR.NR: 32848052

    LIDT MED SMÅT


    Vi afholder kurser i hele landet.

    Se priserne under hvert kursus og læs mere detaljeret her.

    Læs mere om vores datapolitik her.

    KLIKVEJLEDNINGER, ©BestPerformance

    HUSK du behøver ikke at printe den!

    Ved at benytte vores hjemmeside accepterer du, at vi anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer.

    Godkend